Hoppa till innehåll

Super Smash Bros. Melee


Megaman67
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, alla glada medlemmar och gäster. Om ni fick bestämma vilka flera gubbar som skulle gå att spela med i Melee och det gick i uppfyllelse, vilka skulle det vara? Det finns bilder på gubbarna som jag tycker att man borde kunna spela som.

 

 

:)

post-79385-1220769968_thumb.png

Redigerat av Jojje3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, alla glada medlemmar och gäster. Om ni fick bestämma vilka flera gubbar som skulle gå att spela med i Melee och det gick i uppfyllelse, vilka skulle det vara? Det finns bilder på gubbarna som jag tycker att man borde kunna spela som.

 

 

:)

Sonic och Snake finns med i brawl resten är inget att ha. Desutom varför diskutera något man inte kan ändra på? Tycker melee är bra som det är

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Hej, alla glada medlemmar och gäster. Om ni fick bestämma vilka flera gubbar som skulle gå att spela med i Melee och det gick i uppfyllelse, vilka skulle det vara? Det finns bilder på gubbarna som jag tycker att man borde kunna spela som.

 

 

:)

Sonic och Snake finns med i brawl resten är inget att ha. Desutom varför diskutera något man inte kan ändra på? Tycker melee är bra som det är

 

Där sa du något.

Utifrån min åsikt så tycker jag att SSBM är det bästa men har aldrig ens testat SSBB än så jag vet inte om den är bättre eller inte.

 

Det enda jag vet om SSBB är att det finns fler gubbar och banor och ett nytt spelläge, någon form utav "career mode" eller något sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...