Johnfusken Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Hej allihop jag ska köpa en ny spel-konsoll. jag har redan en ps2:a men nu ska jag köpa en till. jag har sett på nättet på ett ställe där ps3:an kostar 2000 kr NYTT! och 2800 kr för nintendo Wii nytt! och Xbox 360 kostar 2490 kr. Jag har philphs-tv 20-tum en vanlig inte en LCD. Och om ni tycker jag ska köpa Wii så vill jag bara på peka att har 40 cm mellanrum mellan sängarna på mitt rum där jag kan stå upp och röra mig, och jag kan inte mublera om eller stå nån annan stans och ute i mina föräldrars tv-rum så får jag inte ha den nya konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 vart hittade du ps3an för 2000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnfusken Skrivet 1 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 hittade på en sida som heter:compraventa.es det är det spanska blocket kan man säja jag bor i spanien men är från sverige och har svenska föreldrar. ps3:an är oöppnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Tror inte någon är så dum så han köper en PS3:a för minst 4000 och sen säljer den helt oöppnad för 2000. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnfusken Skrivet 1 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Tror inte någon är så dum så han köper en PS3:a för minst 4000 och sen säljer den helt oöppnad för 2000. :blink: Jo det stämmer det är en bild också. Här kommer länken direkt dit här nedanför. http://www.segundamano.es/vi/11994882.htm?ca=38_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Det måste vara den personens mest korkade deal nånsin, om det verkligen inte är nåt fel på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 hittade på en sida som heter:compraventa.es det är det spanska blocket kan man säja jag bor i spanien men är från sverige och har svenska föreldrar. ps3:an är oöppnad tycker den ser oöppnad ut jag.. om du ska köpa en ps3, köp en från en riktig försäljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Om han säöjer en oöppnad Ps3 för 2000:- så känns det ju som att det ärnågot skumt med det. Köp en Ps3 80gb ny för 4000:- istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Tror han har snott den. Eftersom den ser ny ut men ändå är så billig så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnfusken Skrivet 2 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 (redigerat) Kan vi gå tillbaks till frågan:Playstation 3 Eller Xbox 360 Eller Nintendo Wii Redigerat 2 September 2008 av Johnfusken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Playstation 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Hej allihop jag ska köpa en ny spel-konsoll. jag har redan en ps2:a men nu ska jag köpa en till. jag har sett på nättet på ett ställe där ps3:an kostar 2000 kr NYTT! och 2800 kr för nintendo Wii nytt! och Xbox 360 kostar 2490 kr. Jag har philphs-tv 20-tum en vanlig inte en LCD. Och om ni tycker jag ska köpa Wii så vill jag bara på peka att har 40 cm mellanrum mellan sängarna på mitt rum där jag kan stå upp och röra mig, och jag kan inte mublera om eller stå nån annan stans och ute i mina föräldrars tv-rum så får jag inte ha den nya konsollen. Jag tycker att man ska ha Playstation 3 Det är inte för att jag bara har det Varför? Min kompis har Wii men jag tyckte det var tråkit Min pappas kompis var hemma hos oss och testade PS3 Han hade Xbox360 och sa att han borde ha PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.