XboxLive Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 jag vill bara säga er om ni vill ha hjälp med t.ex i would have been your daddy-skull så fråga mig bara! massa andra saker gärna kan ni fråga om pkmn pearl oxå :) MEN! det enda jag typ inte vet om pkmn pearl e hur man tar sig in i GTS?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 fel forum mate=o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 snälla tänk på vart f*n du postar innan du trycker på "nytt ämne" PLZ för att komma in till GTS: flyg till jublife town ( lr va f*n den heter ) och sen cykla västerut, du kan inte missa de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XboxLive Skrivet 2 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 jag vet var det ligger men inte hur man kommer in ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 GÅ IN IGENOM DÖRREN HUR SVÅRT ÄR DE? JAG LYCKADES JU FÖR f*n FÖRSTA GÅNGEN VARFÖR GÖR INTE DU DE? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 för att han har problem... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 för att han har problem...förmodligen något sånt, ja, bara ett sant geni kan posta ett inlägg om pokemon i ett runescape forum... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Jahapp? Udda tråd. Även onödig och i fel forum. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg