NintendoGuy Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 Här är en väldigt bra sida som man kan titta på om man undrar om ett visst spel funkar på ens dator. Man väljer bara spel i listan och trycker på knappen. De visar sen resultatet och man klarar de eller ej. Och och man klarar de på antingen minimum eller recommended. Gjorde den här tråden för att alla ska slippa göra en tråd för att fråga om ett spel funkar på deras dator. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Citera
Aircondition Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 Ehm, sådana krav är aldrig att lita på. Dessutom måste jag säga att den blir utdaterad ganska så snabbt. Till Crysis hade Crytek rekommenderat att man skulle ha ett 8800GTS 640MB, när 8800GT släpptes blev jag alltså rekommenderad att byta ut mitt grafikkort, som trots det lägre RAM-minnet är bättre, mot ett 8800GTS 640MB. Snacka om att lura folk, eh. Citera
NintendoGuy Skrivet 2 September 2008 Författare Rapport Skrivet 2 September 2008 Ehm, sådana krav är aldrig att lita på. Dessutom måste jag säga att den blir utdaterad ganska så snabbt. Till Crysis hade Crytek rekommenderat att man skulle ha ett 8800GTS 640MB, när 8800GT släpptes blev jag alltså rekommenderad att byta ut mitt grafikkort, som trots det lägre RAM-minnet är bättre, mot ett 8800GTS 640MB. Snacka om att lura folk, eh. Jag litar på dom I alla fall. Citera
Aircondition Skrivet 2 September 2008 Rapport Skrivet 2 September 2008 Ehm, sådana krav är aldrig att lita på. Dessutom måste jag säga att den blir utdaterad ganska så snabbt. Till Crysis hade Crytek rekommenderat att man skulle ha ett 8800GTS 640MB, när 8800GT släpptes blev jag alltså rekommenderad att byta ut mitt grafikkort, som trots det lägre RAM-minnet är bättre, mot ett 8800GTS 640MB. Snacka om att lura folk, eh. Jag litar på dom I alla fall. Folk kunde köra Crysis med system som låg under systemkraven som Crytek satte som minium utan problem. Nej, det är mycket bättre att fråga om man klarar ett visst spel istället för att lita på en så osäker källa. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.