Hoppa till innehåll

Gymnasium

E4STMAN

Rekommendera inlägg

Y0o, bytte till en kommunal skola i måndags till programmet teknik efter att ha gått john bauer entreprenör. Jag tycker att entreprenörsprogrammet såg bra ut men det var så många som var oseriös på bauer och jag tycker inte att teknik kurserna verkar speciellt roliga. Jag funderar på att byta tillbaka, men jag vet inte om det är värt å göra de, nån som kan hjälpa mig välja på nåt sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du väljer den linjen som du kan ha nytta av. Du byter inte skola bara för att dom är oseriösa.

Men Teknik programmet är inte heller så pjåkigt, du kan bli ganska mycket om du går där också. Dessutom alla som går på teknik programmet får oftast jobb. En av mina släktingar gick i ett teknik program, han fortsatte sina studier efter gymnasium, nu söker han jobb som spel utvecklare tror jag att det hette. Men som sagt du går i den linjen som hjälper dig att bli något när du är äldre, du skapar din framtid i gymnasium.

Uhm, kanske hjälper en bättre om du kunde berätta vad det är du vill bli, eller vad det är du vill jobba som?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...