laynus Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 hej rubriken sejer det mesta. när jag stängar av min dator ibland blir det blå skärm. vad kan det bro på tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 1. säger inte sejer 2. stänger inte stängar 3. när virus skannade du datan senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Haha eh, din skärm är förmodligen blå när det inte får signal, om datorns fläkt slutar låta när detta händer så beror det på det och är inget fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 hej rubriken sejer det mesta. när jag stängar av min dator ibland blir det blå skärm. vad kan det bro på tror ni? Säg vad det står på blåskärmen. Och det kan vara som WASD säger men jag litar på att han använt den gramatiken han ville använda("stänger av" istället för "stängt av"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) hmm asså datorns fläkt stänger ej av sej den bara står där på:S det va så på min dator när den hadde vista också. står inget där bara röra musen kan jag där:S Redigerat 4 September 2008 av linus555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.