klister92 Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Jag funderar på att skaffa en ipod touch men undrar då om jag ska skaffa en 8gb eller 16gb skillnaden är ca 700-800 kr. En annan fråga till de som har ipod touch är om ni tycker att man ska jailbreaka den eller om det går sönder då. Ipod touch 16gb kostar ca 3000 Citera
Symptom Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 har inte haft touch, men hade nog rekommenderat en vanlig ipod, rymmer mer plats och ett humanare pris(?). själv hade jag inte helelr vågat gå runt med touch, störigt om skärmen går sönder. Citera
Rullis Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Jag har en touch 8gb. Kostade 1800 kr för mig, ca ett 7 månader sen~? sj tycker jag att du ska vänta på iphone, men om du ska ha en touch ska d vara 16 gig :P Citera
Animal Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 Skaffa så högt som möjligt för du kommer nog lägga in många filmer / spel osv. . Citera
klister92 Skrivet 5 September 2008 Författare Rapport Skrivet 5 September 2008 jag ska nog ha 16 gb. Men nån som kan tipsa om ett ställe som säljer billigt?, Har redan kollat på prisjakt och pricerunner. Men jag har hittat ett billigare pris som inte finns med där så undrar om nån annan har nått billigt pris. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.