jk78ki Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 hej vet nån hur man klarar den eventen som man är olimar och ska vakta pikmins? :( och hur många events finns det? Citera
Khazar Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 (redigerat) hej vet nån hur man klarar den eventen som man är olimar och ska vakta pikmins? :( och hur många events finns det? det finns 41 event matches, och du ska vakta pikminarna, hur j*vla svårt är de att fatta? det står till och med på beskrivningen vad du ska göra du är förmodligen en 97a, så jag får väl förklara mer vad du ska göra: vid början plockar du så många pikmins du bara kan, sen överlever du i 40 sec, HAPPY!?!?!? Redigerat 3 September 2008 av Khazar Citera
jk78ki Skrivet 3 September 2008 Författare Rapport Skrivet 3 September 2008 hej vet nån hur man klarar den eventen som man är olimar och ska vakta pikmins? :( och hur många events finns det? det finns 41 event matches, och du ska vakta pikminarna, hur j*vla svårt är de att fatta? det står till och med på beskrivningen vad du ska göra du är förmodligen en 97a, så jag får väl förklara mer vad du ska göra: vid början plockar du så många pikmins du bara kan, sen överlever du i 40 sec, HAPPY!?!?!? hur "plockar"man pikmins då? Citera
NintendoGuy Skrivet 3 September 2008 Rapport Skrivet 3 September 2008 hej vet nån hur man klarar den eventen som man är olimar och ska vakta pikmins? :( och hur många events finns det? det finns 41 event matches, och du ska vakta pikminarna, hur j*vla svårt är de att fatta? det står till och med på beskrivningen vad du ska göra du är förmodligen en 97a, så jag får väl förklara mer vad du ska göra: vid början plockar du så många pikmins du bara kan, sen överlever du i 40 sec, HAPPY!?!?!? hur "plockar"man pikmins då? Wow.. Jag är som förstenad... Hur länge har du haft brawl igentligen?? Citera
Moldorm Skrivet 4 September 2008 Rapport Skrivet 4 September 2008 (redigerat) hej vet nån hur man klarar den eventen som man är olimar och ska vakta pikmins? :( och hur många events finns det? det finns 41 event matches, och du ska vakta pikminarna, hur j*vla svårt är de att fatta? det står till och med på beskrivningen vad du ska göra du är förmodligen en 97a, så jag får väl förklara mer vad du ska göra: vid början plockar du så många pikmins du bara kan, sen överlever du i 40 sec, HAPPY!?!?!? hur "plockar"man pikmins då? Wow.. Jag är som förstenad... Hur länge har du haft brawl igentligen?? Du menar alltså att du aldrig spelat som Olimar? Inte ens testat? Aldrig nånsin? Och du försöker inte lista ut det själv? ...Stå på marken och tryck B så plockar du pikmin. Men sådan här inkompetens har jag inte sett på länge, och Fuska.se är ändå fullt av n00bs. Redigerat 4 September 2008 av Moldorm Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.