Imagine Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Impulse är ett svenskt text spel som man leker krimminell. Liknar gangland och pimpland. det är lätt att levla i impulse. Länk: http://www.impulse.nu/?q=60199 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Är för lat för att testa. Spelar heldre DeKrim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 3 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Impulse är nästan lika dant som dekrim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Impulse är ett kul ställe på Internet att tillbringa sin tid på! Ett fiktionellt textbaserat rollspel där man kan utföra handlingar annars omöjliga i det verkliga livet. Det gäller att bli störst och mäktigast. Om du är en vekling är detta inget för dig, prova schack istället... Att bli medlem är helt gratis och att komma igång är enkelt! Impulse har en rekommenderad åldersgräns på 15 år! Hmm.. 15 års ålders gräns. Du borde du inte äns få spela.. Fy på dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 ´Men vem bryr sig om åldersgräns nuförtiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 ´Men vem bryr sig om åldersgräns nuförtiden?Precis, finns nog inte många som bryr sig om åldersgränser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Jag var oseriös bara så ni vet du <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Impulse, det nya impulse är väll okej . Själv spelade jag på den tiden då det första kom ut, det var grejjer! Sen nu har jag väll reggat mig, men jag har inget ork för att spela Impulse. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 någon som vill byta fuskamynt mot impulse cash? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Har spelet en del sådana spel innan som Dekrim och någon annan jag inte kommer på vad det heter, men när man har hållt på ett tag så tröttnar man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Inga REF länkar, tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg