Hoppa till innehåll

World Of Warcraft


Angelo
 Dela

Rekommendera inlägg

Kommer nog miggra tillbaka idag. Saknar alla polare. :/

Idé att miggra till Stormscale för en månad (och tro att man kommer in i ZOMBIES) och sedan miggra tillbaka för att man saknar sina kompisar? o.O

 

OnT: Jag dingade nyss 70 med min Druid som nu är på Jaedenar.

 

Sluta upp med dina ärekränkningar. Du behöver inte förolämpa honom för att han gjorde en apply, jag tycker att det var bra att han tog sig mod och iallafall försökte. Hans syfte med att komma till Stormscale var btw inte för att joina ZOMBIES.

 

Underskatta honom inte för att han är 12 år btw. Han är väldigt bra som warrior.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 176
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kommer nog miggra tillbaka idag. Saknar alla polare. :/

Idé att miggra till Stormscale för en månad (och tro att man kommer in i ZOMBIES) och sedan miggra tillbaka för att man saknar sina kompisar? o.O

 

OnT: Jag dingade nyss 70 med min Druid som nu är på Jaedenar.

 

Sluta upp med dina ärekränkningar. Du behöver inte förolämpa honom för att han gjorde en apply, jag tycker att det var bra att han tog sig mod och iallafall försökte. Hans syfte med att komma till Stormscale var btw inte för att joina ZOMBIES.

 

Underskatta honom inte för att han är 12 år btw. Han är väldigt bra som warrior.

 

Ärekränkningar wtf... -.^ Jag sade "Idé att miggra till Stormscale för en månad (och tro att man kommer in i ZOMBIES)", jag menade mest att det var ett slöseri på pengar och att det var löljligt att tro att han skulle komma med i ZOMBIES. Inte precis vad jag kallar ärekränkning.

 

Underskatta honom inte för att han är 12 år btw. Han är väldigt bra som warrior.
Jag underskattar inte honom, men erkänn att det inte är vanligt att en 12 åring kommer över 1800, dess mindre in i världens bästa pvp guild? Säkert är han bra :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underskatta honom inte för att han är 12 år btw. Han är väldigt bra som warrior.

Jag underskattar inte honom, men erkänn att det inte är vanligt att en 12 åring kommer över 1800, dess mindre in i världens bästa pvp guild? Säkert är han bra :)

 

Nej, men du verkar förvånansvärt kritisk till att han försöker komma in. Lämna honom ifred, du har ingenting med det att göra iallafall.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underskatta honom inte för att han är 12 år btw. Han är väldigt bra som warrior.

Jag underskattar inte honom, men erkänn att det inte är vanligt att en 12 åring kommer över 1800, dess mindre in i världens bästa pvp guild? Säkert är han bra :)

 

Jag smeker dig iallafall. För det andra ville jag inte bara komma till ZOMBIES..

 

OnT

 

Name: Svenstomp

Level: 80

Specc: 28|53|0

Server: Bloodfeather (igen z.z)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

Nej, men du verkar förvånansvärt kritisk till att han försöker komma in. Lämna honom ifred, du har ingenting med det att göra iallafall.

 

Och vad har du med det att göra, om jag får fråga?

Underskatta honom inte för att han är 12 år btw. Han är väldigt bra som warrior.

Jag underskattar inte honom, men erkänn att det inte är vanligt att en 12 åring kommer över 1800, dess mindre in i världens bästa pvp guild? Säkert är han bra :)

 

Jag smeker dig iallafall. För det andra ville jag inte bara komma till ZOMBIES..

 

OnT

 

Name: Svenstomp

Level: 80

Specc: 28|53|0

Server: Bloodfeather (igen z.z)

 

Mjo, tror du kanske skulle vinna mig 1v1 mot min warlock, men inte pga skills. (Read: class balance), men i lock v lock/rogue v rogue/ druid v druid/mage v mage/shammy v shammy skulle jag spöa skiten ur dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men du verkar förvånansvärt kritisk till att han försöker komma in. Lämna honom ifred, du har ingenting med det att göra iallafall.

 

Och vad har du med det att göra, om jag får fråga?

Underskatta honom inte för att han är 12 år btw. Han är väldigt bra som warrior.

Jag underskattar inte honom, men erkänn att det inte är vanligt att en 12 åring kommer över 1800, dess mindre in i världens bästa pvp guild? Säkert är han bra :)

Jag smeker dig iallafall. För det andra ville jag inte bara komma till ZOMBIES..

 

OnT

 

Name: Svenstomp

Level: 80

Specc: 28|53|0

Server: Bloodfeather (igen z.z)

 

Mjo, tror du kanske skulle vinna mig 1v1 mot min warlock, men inte pga skills. (Read: class balance), men i lock v lock/rogue v rogue/ druid v druid/mage v mage/shammy v shammy skulle jag spöa skiten ur dig.

 

Jag bryr mig inte ifall han gjorde en apply. Jag bryr mig om honom, och det irriterar mig att du ifrågasätter/ser ner på honom pga det. Man kan snart inte skriva någonting på forumet utan att du kommer och lämnar en uppkäftig/taskig kommentar.

 

Att försöka argumentera med förolämpningar är patetiskt, så sluta med det. Du verkar komma med meningslöst skitsnack hela tiden utan att visa någon typ av erfarenhet i ingendera av de två aspekten i World of Warcraft.

 

Citat: Hivee

 

Kunde inte säga det bättre. <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Underskatta honom inte för att han är 12 år btw. Han är väldigt bra som warrior.

Jag underskattar inte honom, men erkänn att det inte är vanligt att en 12 åring kommer över 1800, dess mindre in i världens bästa pvp guild? Säkert är han bra :)

Jag smeker dig iallafall. För det andra ville jag inte bara komma till ZOMBIES..

 

OnT

 

Name: Svenstomp

Level: 80

Specc: 28|53|0

Server: Bloodfeather (igen z.z)

Mjo, tror du kanske skulle vinna mig 1v1 mot min warlock, men inte pga skills. (Read: class balance), men i lock v lock/rogue v rogue/ druid v druid/mage v mage/shammy v shammy skulle jag spöa skiten ur dig.

 

Jag bryr mig inte ifall han gjorde en apply. Jag bryr mig om honom, och det irriterar mig att du ifrågasätter/ser ner på honom pga det. Man kan snart inte skriva någonting på forumet utan att du kommer och lämnar en uppkäftig/taskig kommentar.

 

Att försöka argumentera med förolämpningar är patetiskt, så sluta med det. Du verkar komma med meningslöst skitsnack hela tiden utan att visa någon typ av erfarenhet i ingendera av de två aspekten i World of Warcraft.

 

Citat: Hivee

 

Kunde inte säga det bättre. <3

 

Jag ser inte ner på honom. Varför tror du det?

 

Kan du citera en förolämpning jag sagt?

 

Och sen så är det ju du som kommer och klagar, inte jag.

 

Nej, men du verkar förvånansvärt kritisk till att han försöker komma in. Lämna honom ifred, du har ingenting med det att göra iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser inte ner på honom. Varför tror du det?

 

Kan du citera en förolämpning jag sagt?

 

Och sen så är det ju du som kommer och klagar, inte jag.

 

Nej, men du verkar förvånansvärt kritisk till att han försöker komma in. Lämna honom ifred, du har ingenting med det att göra iallafall

 

Jag tror det eftersom att du verkar återkomma till det ämnet när han skriver ibland. Han ställde en fråga ang. en viss spec och då skrev du:

 

p0wwa var det du som ville med i ZOMBIES? Och du vet inte ens vad för specc du ska ha?

 

Jag blir smått förbannad när du skriver en så onödig kommentar. Om du ska skriva sådär så kan du väl lika gärna strunta i att skriva överhuvudtaget, eller bara svara på hans fråga? Jag sade åt dig i ovanstående inlägg att lämna honom ifred för att han kanske tar illa vid sig. Han kanske inte uppfattar det på samma sätt som du gör, sant?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ser inte ner på honom. Varför tror du det?

 

Kan du citera en förolämpning jag sagt?

 

Och sen så är det ju du som kommer och klagar, inte jag.

 

Nej, men du verkar förvånansvärt kritisk till att han försöker komma in. Lämna honom ifred, du har ingenting med det att göra iallafall

 

Jag tror det eftersom att du verkar återkomma till det ämnet när han skriver ibland. Han ställde en fråga ang. en viss spec och då skrev du:

 

p0wwa var det du som ville med i ZOMBIES? Och du vet inte ens vad för specc du ska ha?

 

Jag blir smått förbannad när du skriver en så onödig kommentar. Om du ska skriva sådär så kan du väl lika gärna strunta i att skriva överhuvudtaget, eller bara svara på hans fråga? Jag sade åt dig i ovanstående inlägg att lämna honom ifred för att han kanske tar illa vid sig. Han kanske inte uppfattar det på samma sätt som du gör, sant?

 

 

Dock har han rätt, om man ska in i Zombies så borde man vet hur man speccar, sen var det en fråga "p0wwa var det du som ville med i ZOMBIES?" så tekniskt sett kan man läsa meningen som en vänlig fråga, om du ska tycka allt han skriver är aggresivt och sånt så kan man ju tycka det han säger är för att han undrar det på ett vänligt sätt, t.ex. "p0wwa var det inte du som ville joina Zombies?" sen andra frågan "du vet inte vilken spec du ska ha?" som "jag vill hjälpa dig men då undrar jag om du inte vet vilken spec du ska ha eller vad denna tråd handlar om" och första frågan var Off topic som han frågade på ett vänligt sätt för han hade glömt.. "var det inte du som ville joina ZOMBIES?".

 

Sen ser du ju ner på honom om du skyddar han som du gör, vad jag sett så är det en massa som alla dissar när dom skriver nått, (nej, jag orkar inte leta fram nått, om du vill ha citat får du leta fram det själv) men du verkar bara skydda p0wwa som om han är en försvarslös liten tjur. Så kan man se det också, att du tror inte han kan försvara sig själv och du antar att han kan ta illa till som om han är 9 år och alltså måste du stå upp för honom. Det är några sätt att se detta på, det är ju fortfarande bara text, inge höjda röster eller sarkastiska miner. Man antar att det man läser är aggresivt, vissa meddelanden kan man bara läsa helt fel.

 

Name: Anoxer

Level: 38

Specc: Frost

Server: Skullcrusher

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...