jollejhh Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 jag är skit trött på det här jag har väntat skitlänge på det här men det händer inte på kotn så kommer aldrig questen om häströstningen eller foret man skulle ärva men för min kompis gick det men på pc går nåt av dom på x-box 360?? isåfall när? :o :huh: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 1. din häst får aldrig rösta 2. man får aldrig ärva ett får 3. du måste ladda ner de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollejhh Skrivet 4 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 men jag trodde man skulle få häströstning och ärva ett fort skit så jag måste ladde ner dom sakerna? för jag köpte game of year edition <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 oh my nine divines... du förtjänar inte att spela detta heliga spel. ett par råd, gå till skolan å lär dej att stava och sedan lär dej vad en mod är och att man inte kan ladda ner dem för xbox 360. EDIT: har fått fram vad du försökt skriva, du har sett din kompis få ett brev om att du kan få en gratis rustning för din häst, det är en addon och kan laddas ner från xbox live marketplace, den heter "Horse Armour" Zak EDIT igen: det är också en addon och den heter "Durnhold Castle" du kan ladda ner den från xbox live marketplace Åter igen EDIT: om man köper game of the year edition till pc så ingår horse armour + det andra du fick med i game of the year packet + lite till har jag för mej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) jag fattar inte vada å häströstning??? du menade väll häst rustning! och fortet är en sak man laddar ner från xbox live Redigerat 4 September 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollejhh Skrivet 4 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) åhh ok då måste jag skaffa xbox live ;) kostar det? jag fattar inte vada å häströstning??? du menade väll häst rustning! och fortet är en sak man laddar ner från xbox live så jag slipper ladda ner rustningen bara fortet Redigerat 4 September 2008 av jollejhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 oh my nine divines... du förtjänar inte att spela detta heliga spel. ett par råd, gå till skolan å lär dej att stava och sedan lär dej vad en mod är och att man inte kan ladda ner dem för xbox 360. EDIT: har fått fram vad du försökt skriva, du har sett din kompis få ett brev om att du kan få en gratis rustning för din häst, det är en addon och kan laddas ner från xbox live marketplace, den heter "Horse Armour" Zak EDIT igen: det är också en addon och den heter "Durnhold Castle" du kan ladda ner den från xbox live marketplace Åter igen EDIT: om man köper game of the year edition till pc så ingår horse armour + det andra du fick med i game of the year packet + lite till har jag för mej... Du har ju inte ändrat inlägget någon gång, så varför skriver du EDIT:? jag fattar inte vada å häströstning??? du menade väll häst rustning! och fortet är en sak man laddar ner från xbox live så jag slipper ladda ner rustningen bara fortet Du behöver bara xbox live silver för att ladda ner grejer och det kostar inte, men modsen du ska ladda ner kostar microsoft points som du köper med kredit kort eller använder prepaid card som du kan köpa hos spelhandlare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Om man ändrar inlägg snabbt efter man skrivit de så har jag för mig att det inte står att man ändrat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollejhh Skrivet 5 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Du behöver bara xbox live silver för att ladda ner grejer och det kostar inte, men modsen du ska ladda ner kostar microsoft points som du köper med kredit kort eller använder prepaid card som du kan köpa hos spelhandlare. tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 jag fattar inte vada å häströstning??? du menade väll häst rustning! och fortet är en sak man laddar ner från xbox live så jag slipper ladda ner rustningen bara fortet Du behöver bara xbox live silver för att ladda ner grejer och det kostar inte, men modsen du ska ladda ner kostar microsoft points som du köper med kredit kort eller använder prepaid card som du kan köpa hos spelhandlare. jag ändrade det efter att jag skrivit det , ett antal gånger hehe :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 jag fattar inte vada å häströstning??? du menade väll häst rustning! och fortet är en sak man laddar ner från xbox live så jag slipper ladda ner rustningen bara fortet Du behöver bara xbox live silver för att ladda ner grejer och det kostar inte, men modsen du ska ladda ner kostar microsoft points som du köper med kredit kort eller använder prepaid card som du kan köpa hos spelhandlare. Kan man spela med xbox live silver??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.