Hoppa till innehåll

Hjälp Med Oblivion


jollejhh
 Dela

Rekommendera inlägg

jag är skit trött på det här jag har väntat skitlänge på det här men det händer inte på kotn så kommer aldrig questen om häströstningen eller foret man skulle ärva men för min kompis gick det men på pc går nåt av dom på x-box 360??

 

isåfall när? :o :huh: :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

oh my nine divines... du förtjänar inte att spela detta heliga spel. ett par råd, gå till skolan å lär dej att stava och sedan lär dej vad en mod är och att man inte kan ladda ner dem för xbox 360.

 

EDIT: har fått fram vad du försökt skriva, du har sett din kompis få ett brev om att du kan få en gratis rustning för din häst, det är en addon och kan laddas ner från xbox live marketplace, den heter "Horse Armour"

 

 

Zak

 

EDIT igen: det är också en addon och den heter "Durnhold Castle" du kan ladda ner den från xbox live marketplace

 

Åter igen EDIT: om man köper game of the year edition till pc så ingår horse armour + det andra du fick med i game of the year packet + lite till har jag för mej...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

åhh ok då måste jag skaffa xbox live ;) kostar det?

 

 

 

jag fattar inte vada å häströstning??? du menade väll häst rustning!

och fortet är en sak man laddar ner från xbox live

så jag slipper ladda ner rustningen bara fortet

Redigerat av jollejhh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oh my nine divines... du förtjänar inte att spela detta heliga spel. ett par råd, gå till skolan å lär dej att stava och sedan lär dej vad en mod är och att man inte kan ladda ner dem för xbox 360.

 

EDIT: har fått fram vad du försökt skriva, du har sett din kompis få ett brev om att du kan få en gratis rustning för din häst, det är en addon och kan laddas ner från xbox live marketplace, den heter "Horse Armour"

 

 

Zak

 

EDIT igen: det är också en addon och den heter "Durnhold Castle" du kan ladda ner den från xbox live marketplace

 

Åter igen EDIT: om man köper game of the year edition till pc så ingår horse armour + det andra du fick med i game of the year packet + lite till har jag för mej...

 

 

Du har ju inte ändrat inlägget någon gång, så varför skriver du EDIT:?

 

jag fattar inte vada å häströstning??? du menade väll häst rustning!

och fortet är en sak man laddar ner från xbox live

så jag slipper ladda ner rustningen bara fortet

 

Du behöver bara xbox live silver för att ladda ner grejer och det kostar inte, men modsen du ska ladda ner kostar microsoft points som du köper med kredit kort eller använder prepaid card som du kan köpa hos spelhandlare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Zakakiro

jag fattar inte vada å häströstning??? du menade väll häst rustning!

och fortet är en sak man laddar ner från xbox live

 

så jag slipper ladda ner rustningen bara fortet

 

Du behöver bara xbox live silver för att ladda ner grejer och det kostar inte, men modsen du ska ladda ner kostar microsoft points som du köper med kredit kort eller använder prepaid card som du kan köpa hos spelhandlare.

 

jag ändrade det efter att jag skrivit det , ett antal gånger hehe :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fattar inte vada å häströstning??? du menade väll häst rustning!

och fortet är en sak man laddar ner från xbox live

 

så jag slipper ladda ner rustningen bara fortet

 

Du behöver bara xbox live silver för att ladda ner grejer och det kostar inte, men modsen du ska ladda ner kostar microsoft points som du köper med kredit kort eller använder prepaid card som du kan köpa hos spelhandlare.

 

Kan man spela med xbox live silver???
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...