addeB Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Jag har en ide på en expansion till oblivion, efter som dem flesta tycker att Morrowind är roligare så kan man ju göra en Morrowind expansion till oblivion. I början på Morrowind är man ju fånge på en båt (man är väl fånge) då kan man ju göra så att man blir fångad i Thamriel och blir förd till Morrowind, sen kan man va i både Morrowind och Thamriel. Och för att göra det lite nytt kunde man ju göra en extra expansion till morrowind (i expansionen alltså) så att det inte bara blev som i morrowind. Säg gärna vad ni tycker om iden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Eller så kan de släppa The Elder Scroll V: Morrowind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 heter de inte tamriel? ( första gången jag rättar ett stavfel utan att vara säker ) aja anyway så vet jag faktist inte om de vore en sån bra ide, sidneys ide är nog bättre, ett helt nytt spel med morrowind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 TES: Morrowind finns ju redan. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) heter de inte tamriel? ( första gången jag rättar ett stavfel utan att vara säker ) aja anyway så vet jag faktist inte om de vore en sån bra ide, sidneys ide är nog bättre, ett helt nytt spel med morrowind Heter det inte Cyrodil? Tamriel är väl alla riken tillsammans? Altså hela världen? EDIT: Hoppas dom gör ett nytt Morrowind :) Redigerat 4 September 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 4 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) TES: Morrowind finns ju redan. :Sja men jag menade en ny version där man kan vara i både Cyrodil och Morrowind och mer Quester och kanske större. och ja, det heter Cyrodil (var ett tag sen jag spela oblivion) Redigerat 4 September 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Förlåt för off-topic men borde det inte finnas ett "Elder Scrolls" forum eftersom det är väldigt mycket snack om det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 4 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 jo det har jag också tänkt på... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Låter väldigt onödigt att göra ett nytt Morrowind... TES:V utspelar sig i Skyrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 TES: Morrowind finns ju redan. :Sja men jag menade en ny version där man kan vara i både Cyrodil och Morrowind och mer Quester och kanske större. och ja, det heter Cyrodil (var ett tag sen jag spela oblivion) det heter "Cyrodiil" för att vara exakt... btw, garone, hur vet du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 TES: Morrowind finns ju redan. :S ja men jag menade en ny version där man kan vara i både Cyrodil och Morrowind och mer Quester och kanske större. och ja, det heter Cyrodil (var ett tag sen jag spela oblivion) det heter "Cyrodiil" för att vara exakt... btw, garone, hur vet du de? Läs på de officiella TES forumen plx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 :o visste inte ens att de skulle komma ett TES V.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.