Laserturken Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 (redigerat) Hej har just startat en ny clan. (BARA FÖR MEMBERS): Info: 73+ clan Ledare: The beatch12 (jag) Medlemmar: ingen. Skriv din Cb lvl: Strenght lvl: Defence: Attack: Mage: Range: Det finns undantag för dom under lvl 73 (om dom har mage eller range över 60 och använder mage eller range mycket). Och du måste ha råd att köpa mat när du behöver det: Ni kan va aktiva, så vi kan träna på skiller(eller vad det heter). Du måste vara redo när vi ska till clan wars , Annat. Jag hoppas ni gillar det =] :D :D Redigerat 4 September 2008 av pouya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 nej,ja hatade det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 nähe ingen vill vara med , så Stänger clanen* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Får man fråga varför just 73? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 inget tålamod j*vla cp....ja,stäng clanen!!=)(#/&%¤&/ UMM...ja tror att de e för att han är 73. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 lame. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dane14 Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 jag är member och är 36 i mage och har alltid råd med mat fast jag är bara i combat level 36 bara nåra xp kvar till level 37 och jag pressar som f*n :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 efter 37 saknas det faktiskt bara 35 st till 73 =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 du vf kan du inte bara göra en till sen kan alla joina upp till lvl 50 eeller högre låta komma in föresten inte bara för members alla får joina utm alla noob men jag e lvl 44 jag äger på magic :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Lol jag är inte 73 jag är 78 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 ok har du tränat den du måste ha jobbat hårt med den.. :D jag joinade den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 ok har du tränat den du måste ha jobbat hårt med den.. :D jag joinade den! Tack då kan jag fortsätta =] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg