ullbergan Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 jag har 13 som e mit tur nummer och betyder det att jag va en av dom första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 jag har 13 som e mit tur nummer och betyder det att jag va en av dom första? Japp, det gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 När jag blev medlem så var jag inte aktiv alls. Men senare så had ejag inget för mig och så nu är jag inne på Fuska.se varje dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 (Heartless @ 31/03-2004 15:16:32) Precis de som inte trycker på länken inom 48 timmar raderas. Hade alla tryckt på länken så hade det varit runt 4000 medlemmar nu. Mm, jag hjälpte en kompis. För han hade inte tryckt på länken. det var väll inte jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Man kanske blev medlem på olika dagar och månader. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.