Hoppa till innehåll

Världens Första Cyborg!


WASD

Rekommendera inlägg

Sandkakan: Jo, det är väl lite synd om råttan, men det finns flera 1000 miljarder råttor. Och detta kan väl mycket väl leda till något människan kan använda som robot ben etc.

Jag tycker vi tar första bästa person ute på gatan och gör testar på den. Varför inte se om den skriker när vi sticker den med en nål...

Vad säger ni???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju ändå 6 miljarder människor, några kan vi ju testa på..

 

:rolleyes:

Så du är frivillig då eller?

 

Nä, men det är ju ganska självklart att man testar på t.ex råttor då det finns många fler av dom. Men håller med om att det är lite slöseri på råttor då dom inte lever särskillt länge.

 

Förresten så såg jag ett program på Discovery idag. Där dom hade gjort så att dom via impulser kunde styra en råtta via en dator ifall den gick fel och på så sätt använda råttan till att leta åt sprängämnen. Och till det tycker jag då gärna att dom får använda råttor. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju ändå 6 miljarder människor, några kan vi ju testa på..

 

:rolleyes:

Så du är frivillig då eller?

 

Nä, men det är ju ganska självklart att man testar på t.ex råttor då det finns många fler av dom. Men håller med om att det är lite slöseri på råttor då dom inte lever särskillt länge.

 

Förresten så såg jag ett program på Discovery idag. Där dom hade gjort så att dom via impulser kunde styra en råtta via en dator ifall den gick fel och på så sätt använda råttan till att leta åt sprängämnen. Och till det tycker jag då gärna att dom får använda råttor. :)

 

Varför inte bara använda 100% robotar till det?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...