Gäst Posers Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Liseberg är jag alltid på... men inte gröna lund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Vilda Musen är väl helt OK. Ska jag vara ärlig så åker jag aldrig något när jag är på grönan, mycket intressantare att kolla på båtarna vid Stadsgårdskajen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NolifeGames Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jag var bara där en liten stund så jag hann bara åka en och det blev vilda musen så det är den som är min favorit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Ja har aldrig varit på gröna lund, :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 hmm få se... det är nog Extreme och Fritt Fall Tilt, var där för 1 månad sen Ska dra dit på söndag (28 September) för att det är Ericsson dagen, farsan jobbar där och du betalar bara hundra spänn sen får du åka allt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1987smile Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Fritt fall tilt och Jet line Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soso Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 På grönalund tycker jag att bergodalbanan och kvasten och vilda musen är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Asså i somras skulle jag åka kvasten och då stod jag i kö jättelänge! Sedan när det äntligen var min tur så satte jag mig i tåget och då blev det tekniska problem så jag fick gå av!!!!! :( :angry: Åhhh! Min favorit är iallafall Jetline. Men det är mycket roligare på Tusenfryd! (Tivoli i Norge). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1987smile Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Vilda Musen är väl helt OK. Ska jag vara ärlig så åker jag aldrig något när jag är på grönan, mycket intressantare att kolla på båtarna vid Stadsgårdskajen. Tips åk Katapulten då. När jag åkte den senaste gången så stannade den där uppe i 2 minuter. Asså i somras skulle jag åka kvasten och då stod jag i kö jättelänge! Sedan när det äntligen var min tur så satte jag mig i tåget och då blev det tekniska problem så jag fick gå av!!!!! :( :angry: Åhhh! Min favorit är iallafall Jetline. Men det är mycket roligare på Tusenfryd! (Tivoli i Norge). När jag åkte kvasten då den va ny så fick jag vänta i 2 timmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Ja har aldrig varit på gröna lund, :s Samma här.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Jet line! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Det var jätte länge jag var på Grönan :P Men har åkt Frittfall och mktt mera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.