KillZone95 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 hejhej! Som rubriken lyder jag undrar om man kan få flera actionbars till wow, hittar inga påwww.curse.com :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 ESC -> Interface -> Actionbars -> Checka alla actionbars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) det har jag gjort men fortfarande ingen bar kvar xD. Jag har sett att man kan ha 3rader jag undrar bara om det är en addon. Redigerat 6 September 2008 av KillZone95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 det har jag gjort men fortfarande ingen bar kvar xD. Jag har sett att man kan ha 3rader jag undrar bara om det är en addon. Ladda ner Bartender3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 det har jag gjort men fortfarande ingen bar kvar xD. Jag har sett att man kan ha 3rader jag undrar bara om det är en addon. Ladda ner Bartender3 tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg