rg_fuskare Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Hur lägger man in nya brushes, som man laddat ner, i photo shop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Deviantart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Jag hitta inget sånt... jag ska ta in nya pänslar som jag laddat ner. EDIT: Jag har en till fråga! Trollstaven beter sig konstigt. Vilken tollerans ska den ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CountRealDude Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Hm.... länge sedan, men jag har för mig att det visas på youtube om du söker på Install Brushes in ps. Nästa fråga vet jag ärligt inget om :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Vad då Deviantart ? Där kan han ladda ner penslarna... När du har laddat ner penslarna du vill ha så går du in på C/program/adobe/photoshop cs3 ( om det är cs3 du har)/presets/brushes sen så lägger du in dom där så när du startar photoshop så kommer dom att finnas där att välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 När jag tankar ner brushes osv, så trycker jag på filen. Sen ligger dom inne på PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 C:/Program files/Adobe/photoshop/preset/brushes (Vanligaste) Sedan är det bara att starta om photoshop och sen välja från listan i brushes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Beror helt på ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 C:/Program files/Adobe/photoshop/preset/brushes (Vanligaste) Sedan är det bara att starta om photoshop och sen välja från listan i brushes. i dont have that in my folders. (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.