Hoppa till innehåll

Ett Gmod Forum!


Otzi
 Dela

Rekommendera inlägg

JAg har just startat ett ganska shitty forum men det funkar riktigt bra-.. för de som vill snacka gmod/dela sina uppfinningar/spela tillsammans / build server!.... men för servern behöver jag nog minst 5 members.. inte så kul att köra själv.. jag hoppas att ni joinar!

 

 

 

Starta från denna och sen gå vidare till forumet eller gå direkt till

 

 

Ska bli kul att bygga i grupp och dela med sig sina byggnads saker....

 

jag skulle gärna att ngån skulle hjälpa mig och lära mig wiremod.... jag försöker men det går sådär :rolleyes:

 

/ostluund :P

 

GmoD10 eller som vissa kallar det 11... det är det bästa spelet någonsin och kostar bara 100 spänn typ...

 

ADDA ostlund på steam :)

 

Jag glömde säga: sprid ryktet!!!!!!

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Okej, funderade på att köpa GMod, men ångrade mig i sista sekunden.

Titta in din sida osv. På din sida står det "före" istället för "för". Ändra det.

Och på ditt forum så borde du lägga ned lite tid på stavningen, och att använda stor bokstav och punkt osv. osv.

 

Bra jobbat

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag gjorde det ganska snabbt/till för mina vänner/ men tackar... jag ska göra i ordning det hela :)

Sebbea, jag vet inte riktigt vrf du inte kan spela spelet men om du köpt det nyligen så kanske köpet inte gått igenom... du måste ju ha ett source spel också typ som hl2 eller css, och de måste va färdignerladdade....Hjälpte det nått? jag hade prob med köpet av gmod men det ordnade sig...

 

Posta på! :bah:

 

joina, är ni snaella

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena

 

Mjo, som de flesta vet här på fuska.se så är jag ju inte den bästa "adminen" på en hemsida eftersom de flesta hemsidor jag lägger upp tröttnar jag på ganska fort.

 

Jag vet absolut inte vad som har hänt men jag kan värkligen inte sluta spela GMOD så varför inte bli medlem på ditt forum? Mjo, jag har en tendens att bli riktigt, riktigt sur på "fula" hemsidor. Jag kan vara med på en phpBB2, Jupiter CMS, e107 eller den fulla versionen utav Invision Power Board. Aja, min poäng är att ifall du skaffar något utav detta så kommer jag vara med och jag tror att även mer folk kommer vara med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Tjena

 

Mjo, som de flesta vet här på fuska.se så är jag ju inte den bästa "adminen" på en hemsida eftersom de flesta hemsidor jag lägger upp tröttnar jag på ganska fort.

 

Jag vet absolut inte vad som har hänt men jag kan värkligen inte sluta spela GMOD så varför inte bli medlem på ditt forum? Mjo, jag har en tendens att bli riktigt, riktigt sur på "fula" hemsidor. Jag kan vara med på en phpBB2, Jupiter CMS, e107 eller den fulla versionen utav Invision Power Board. Aja, min poäng är att ifall du skaffar något utav detta så kommer jag vara med och jag tror att även mer folk kommer vara med.

Jao, men varför kan man inte göra ett forum för CS:S och inte bara GMod, då får man fler användare? Jag spelar inte GMod, men har registrerat mig ändå, därför att jag hoppas att detta kan bli något.

 

Tjollahoppsansa! XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NU är det ett forum för: Gmod , cs(jag kör båda :D...) och hl2

 

 

jag har 3 medlemmar just nu..inte så mkt att komma med... joina!, och när ni gjort det: sprid ryktet

... Jag kör ganska mkt cs source och 1.6 och skulle uppskatta en klan. har lagt upp en tråd på forumet om en ide på en klan... men jag vet inte vad den skulle heta :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

NU är det ett forum för: Gmod , cs(jag kör båda :D...) och hl2

 

 

jag har 3 medlemmar just nu..inte så mkt att komma med... joina!, och när ni gjort det: sprid ryktet

... Jag kör ganska mkt cs source och 1.6 och skulle uppskatta en klan. har lagt upp en tråd på forumet om en ide på en klan... men jag vet inte vad den skulle heta :S

Jag har precis joinat en klan, men jag skulle också vilja typ starta en klan XD

Fast jag kör rätt mycket ZM på sistone, men jag är en av de 3 medlemmar du har XD ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...