Banish Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 kan man på nåt sätt göra typ en snutt från en youtube film till en gif animation? isåfall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) Jag brukar göra detta genom att tanka filmen med t.ex. atube, jag använder GOM-player för att göra en så kallad "Burst Capture". Sedan använder jag photoshop för att importera bilderna till lager genom "Files to stack"-scriptet där jag slutligen omvandlar lagrena till animationsrutor och exporterar projektet som en gif-fil. Redigerat 6 September 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Du får börja med att ladda ner filmen från youtube (googla "Download Youtube Videos") och sedan ha ett program att konvertera filen med (googla "Video Gif Converter" eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 ok tack för alla svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.