mariowii Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Tjaaa tänkt köpa mig en elscooter ( kick bike med styre/sadel som går på el). har dock en lite fråga om vart man kan beställa dem från? har tittat på www.elscooter.se har någon nåt omdöme om dom? bra dåliga? om ni går in där så kan ni kolla på 300W eller 500W de dom ajg tittat på men sen om 2 veckor som ser ut som 500W fast med stöt dämpare och går ca . 5-10 hm/h fotare heslt vill ab veta vikken ni tycker är bäst och tips vart man kan köpa och om elscooter.se är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Jag är inte 15 år men Elgiganten har en el-scooter för 6995 kr. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joahn Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 hej jag har också letat efter en men inte hittat nån om du hittar nån bra sida kan du väl säja till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 hur gammal är du? om du inte är så långt ifrån 15 är det bättre att spara pengar till moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.