Darkdevil Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Tjena alla fuskare, nu är det så att jag inte är så haj på hur en bra pve spec ska se ut så jag undrar om nån skulle kunna hjälpa mig att slänga ihop en bra spec? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 www.wowwiki.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Om du tänker lira PvE DPS så specca enhancement och inte elemental, imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 10 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 (redigerat) Enhancement? Seriöst jag smeker f*n dom i varenda raid... Btw, hittade en rätt bra spec på internet Redigerat 10 September 2008 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Enhancement? Seriöst jag smeker f*n dom i varenda raid... Btw, hittade en rätt bra spec på internet Då suger nog enhancement shamansarna i din raid. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Min enhancement shaman hade inga problem att äga ut elemental shamaner totalt och han hade verkligen några gånger bättre gear än mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Tänk efter lite nu, hans guild kanske behöver en Elementalshammy och är kanske fulla på Enhancement? Elemental shamaner kan dock ge bättre assist till healers om det behövs än Ench, plus de buffade spelldmg totemsarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Tänk efter lite nu, hans guild kanske behöver en Elementalshammy och är kanske fulla på Enhancement? Elemental shamaner kan dock ge bättre assist till healers om det behövs än Ench, plus de buffade spelldmg totemsarna. Men varför ta en elemental shammy och inte en mage/warlock eller något istället då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 För det första så kan vilken elemental shaman som helst nå 1000+ dps med rätt gear, känner själv en som lätt tar ~1400 i en heroic, och det bästa är då totem of wrath som är ganska uber i raids Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 11 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Vi har redan fullt med locks och mages redan och jag har en tendens att smiska dom i dps. Och jag föredrar att vara ranged dps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Ele/Enh shamaner är till för att ge assist till de andra DPS klasserna, och Resto till helarna. Ms warrior är ju bara bra med Wf totem i raids till exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Ele/Enh shamaner är till för att ge assist till de andra DPS klasserna, och Resto till helarna. Ms warrior är ju bara bra med Wf totem i raids till exempel. MS Warrior? Bland alla melee DPS exempel så väljer du MS Warrior? o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg