Mitsy Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 (redigerat) Varför är det förbjudet att ställa runescape frågor i det här forumet? Redigerat 7 September 2008 av Mitsy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Varför är det förbjudet att ställa runescape frågor i det här forumet?Det är det inte men onödiga fråger(som denna) är "olagligt", då det blir massa onödiga trådar om ingenting... Det står i fuska.se's regler att man ska leta efter svaret innan man postar en tråd i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Värför ställer du dumma frågor? Det är inte förbjudet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mitsy Skrivet 7 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Jag letade och frågade "online" men hittade inget svar på frågan jag försökte ställa här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 öhh? Vad snackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mitsy Skrivet 8 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 öhh? Vad snackar du om? Jag vet inte vad en klan är tillför...Eller hur man gör en... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Fråga vad det är då? Förstår inte meningen med tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mitsy Skrivet 8 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Fråga vad det är då? Förstår inte meningen med tråden. Det gjorde jag men vårt kära Viruz av snäste den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Fråga vad det är då? Förstår inte meningen med tråden. Det gjorde jag men vårt kära Viruz av snäste den. Ja för en Clan är vad en Clan är i alla spel(och i verkligheten), en grupp människor som gör saker till sammans... Det står nog om du söker på "Clan" på Google. Och det står Clan inställningar på Clan "fliken" på Rs, och där står det name of the Clan, och sen vilka som kan banna, prata etc. etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Fråga vad det är då? Förstår inte meningen med tråden. Det gjorde jag men vårt kära Viruz av snäste den. Det har jag missat. Fel av mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg