DanOhm Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 (redigerat) Jag försöker fixa upp mitt Nintendo 8 bit. När jag läste runt lite så rekomenderade folk att man skulle byta ut connectorn och rengöra hela spelet. Skulle bli som nytt! Det har jag gjort! :) När jag startade de så kommer det inte någon bild. Det ända som händer är att det är myrornas krig. Jag får ingen kontakt. Har provat med olika tvkablar oxå. Jag har rätt kanal inställning. Någon som vet vad det är för fel? Är det helt trasigt? Hoppas på svar! Mvh: Daniel Redigerat 8 September 2008 av DanOhm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 hmm jag tror den är helt skörd för man ska nog inte göra det själv. själv funkar mitt super nintendo fin fint har funkat sen 1994 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Vänta, är det typ en sån där connector som kommer från nån källare i Thailand? De suger rätt hårt tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 har du kvar din gamla så sätt tillbaka den och laga den istället. Köpte ett ickefungerande nes och lagade upp det på 5min, lite för bra blev det dock, sticker jag in kasetterna hela vägen så läser den inte, och inte om jag fäller ner heller, men gör inte mig nåt, går att spela på nu iaf. http://blog.wired.com/games/2008/04/gamelife-the--1.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
qwerty1984 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 (redigerat) ...myrornas krig. Jag får ingen kontakt. Har provat med olika tvkablar oxå. Jag har rätt kanal inställning. Är du säker på att du sökt efter nya kanaler? Och att du kopplat RF kontakten därbaktill på konsollen, till antennintaget på TV:n. Annars, så finns det både compositvideo och ljud på höger sida av konsollen, dessa kopplar du då via scart på TV:n. Glöm inte att slå på AV 1, 2 eller 3 isf. ;) Min connector är så för****at j**vla rostig och gammal, men bara man blåser ibland så fungerar det. =D Redigerat 31 Oktober 2009 av qwerty1984 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperNintendo Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Gamla konsoller som inte har varit igång länga är ofta i lite dvala. Du kan behöva rucka på sladdarna, Dra i och ur kasseten och stänga av och på konsollen. Har själv haft de problemet med mitt snes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg