Gäst jagekung Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 asså vilka program använder ni när ni gör bilder?? jag menar Ps kostar ju pengar att skaffa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Tror dom flesta laddat ner ps. om du inte vill det kan du ju skaffa gimp. eller vänta tills du börjar i gymnasiet där du kommer få student rabat på adobe varor. Så då kan du få photoshop för 2 laxar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Använd GIMP istället det är ganska likt PhotoShop så de flest tut's går att följa ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barejalla Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) *Olagliga länkar* hoppas det hjälpte dig.^^ borde hjälpa dig, du tjänar ju typ 15 laxar lr nåt.. Redigerat 15 September 2008 av Nafrali §3..7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Ska bara säga att det annars finns photoshop cs4 beta version att ladda ner om du inte vill ha cs3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Innan jag körde med PS så körde jag med Gimp, och från dom kunskaperna så kunde jag lite mer i PS när jag tankade ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 GIMP är fint och bra. I.m.o. mycket bättre än PS när man väl lärt sig det. (PS är enkelt att lära sig, men GIMP är mer effektivt om man lärt sig det.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 GIMP är fint och bra. I.m.o. mycket bättre än PS när man väl lärt sig det. (PS är enkelt att lära sig, men GIMP är mer effektivt om man lärt sig det.)Håller med, när jag först började med gimp trodde jag att de funktioner jag såg var så enkla och de enda som fanns. Men det finns ju massvis med funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trenatos Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Jag kan också rekommendera Gimp. Jag och mitt företag använder bland annat det till våra spel-projekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 GIMP är det ända programet som är gratis. Och det är nästan lika bra som Photoshop. Fast Photoshop har kanske bara lite fler funktioner. Man betalar ju inte ändå för GIMP som är väldigt bra. Dock så vet jag ingen lätt variant hur man lägger in bakgrundsbilder på GIMP. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 GIMP är det ända programet som är gratis. Och det är nästan lika bra som Photoshop. Fast Photoshop har kanske bara lite fler funktioner. Man betalar ju inte ändå för GIMP som är väldigt bra. Dock så vet jag ingen lätt variant hur man lägger in bakgrundsbilder på GIMP. //Megadeth -.- Vad är svårt med bakgrundsbilder? Bara att lägga till ett nytt lager ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 GIMP är det ända programet som är gratis. Och det är nästan lika bra som Photoshop. Fast Photoshop har kanske bara lite fler funktioner. Man betalar ju inte ändå för GIMP som är väldigt bra. Dock så vet jag ingen lätt variant hur man lägger in bakgrundsbilder på GIMP. //Megadeth -.- Vad är svårt med bakgrundsbilder? Bara att lägga till ett nytt lager ffs. Ja, kanske det. ^^' Men tack för att du sa det, jag är väldigt tacksam! //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.