Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vänta till den 24 oktober då Fable 2 kommer ut :D Fable och Fable:TLC var grymt bra spel och Fable 2 är tio gånger större :D Kolla www.lionhead.com så ommer du direkt till Fable 2 sektionen :P Själv köpte jag xbox 360 bara för Halo 3 och Fable 2 ^^

Skrivet

Vänta till den 24 oktober då Fable 2 kommer ut :D Fable och Fable:TLC var grymt bra spel och Fable 2 är tio gånger större :D Kolla www.lionhead.com så ommer du direkt till Fable 2 sektionen :P Själv köpte jag xbox 360 bara för Halo 3 och Fable 2 ^^

går d o ladda ner spel o lägga in på ett USB minne o koppla in d i xboxet o spela?

Skrivet

går d o ladda ner spel o lägga in på ett USB minne o koppla in d i xboxet o spela?

nej det gör det inte.

du måste flasha ditt xbox och sen ladda ner o bränna spelen på dual layer dvd + r skivor.

Skrivet

finns det inte utan flashning så här att man kan kopiera spelet från skivan till hårddisken? altså om det är orginalskiva

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...