Hoppa till innehåll

Vilket Spel Ska Jag Köpa?


sebban88
 Dela

Rekommendera inlägg

1.Gå till PSXcare o flasha ditt xbox 360.

 

2.Bli medlem på blackcats o ladda ner spel...(Bästa stället att ladda ner spel på)

 

3. Köp http://www.webhallen.com/prod.php?id=49665 o bränn spelen på'rom.

 

Att flasha kostar typ 500 spänn.

10 Skivor 250.

Det blir 750,typ som ett spel.

Tjänar typ 5000.

Redigerat av LKH
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta till den 24 oktober då Fable 2 kommer ut :D Fable och Fable:TLC var grymt bra spel och Fable 2 är tio gånger större :D Kolla www.lionhead.com så ommer du direkt till Fable 2 sektionen :P Själv köpte jag xbox 360 bara för Halo 3 och Fable 2 ^^

går d o ladda ner spel o lägga in på ett USB minne o koppla in d i xboxet o spela?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta till den 24 oktober då Fable 2 kommer ut :D Fable och Fable:TLC var grymt bra spel och Fable 2 är tio gånger större :D Kolla www.lionhead.com så ommer du direkt till Fable 2 sektionen :P Själv köpte jag xbox 360 bara för Halo 3 och Fable 2 ^^

går d o ladda ner spel o lägga in på ett USB minne o koppla in d i xboxet o spela?

 

nej det gör det inte.

du måste flasha ditt xbox och sen ladda ner o bränna spelen på dual layer dvd + r skivor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...