Otzi Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Jag skulle vilja redigera ett mobil spel t.ex. http://www.mobiles24.com/downloads/s/55464..._176x220176x208 Men har ingen aning hur jag skall öppna filen och redigera den(typ göra om banor och så) ... jag har sett någon göra det med just detta spel och att han har bytt namn och gjort om banorna... Men hur??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 (redigerat) Jag skulle vilja redigera ett mobil spel t.ex. http://www.mobiles24.com/downloads/s/55464..._176x220176x208 Men har ingen aning hur jag skall öppna filen och redigera den(typ göra om banor och så) ... jag har sett någon göra det med just detta spel och att han har bytt namn och gjort om banorna... Men hur??? Om du för över filen (oftas .jar) till din dator så bör det gå att öppna den med WinRAR och därefter extrahera och redigera filerna. Redigerat 10 September 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 grafity defied är kul, jag har gjort en egen version av det som typ 3 skolor har^^ för att göra egna banor till gravity använder du ett annat program, googla på "gravity defied level editor" också kan man också ändra färg på gubben och översätta spelet till svenska.. aja det finns massor med möjligheter men det är inte alla javaspel som går att redigera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 11 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Är det du som gjort gd med banan blomdhals?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 nej, det finns över 100 versioner av GD som privatpersioner gjort så du har förmodligen inte min version Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.