Kuddie Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Tjenare alla retro spelare som har tråkigt då inga spelar längre.. Men nu är det så att jag och min polare ska dra ihop ett gäng grabbar och göra massa filmer i BF1942, Göra en Mod..Och spela massa matcher. Visst nu undrar ni: " Vrf f*n ska vi göra det " Då svara jag, Jo för att vi är riktigt retro gamers och det pwnar hårt ;> Och så kanske några joinar klanen oxå men det tar vi sen. Kontakta mig genom PM om ni är intresserade eller skriv här i tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Hade nog varit rätt skoj, men suger hårt som f*n på bf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 har bara bf2cc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Snälla, Skriv inte om ni bara kmr med inlägg som "har bara bf2cc." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Tjenare alla retro spelare som har tråkigt då inga spelar längre.. Men nu är det så att jag och min polare ska dra ihop ett gäng grabbar och göra massa filmer i BF1942, Göra en Mod..Och spela massa matcher. Visst nu undrar ni: " Vrf f*n ska vi göra det " Då svara jag, Jo för att vi är riktigt retro gamers och det pwnar hårt ;> Och så kanske några joinar klanen oxå men det tar vi sen. Kontakta mig genom PM om ni är intresserade eller skriv här i tråden. skulle vara kul men jag kan inte ska se om jag kan skaffa spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg