Khazar Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 är jag den ända som tycker det suger när man inte får veta på ett ungefär vad man ska kunna till proven i skolan? ska ha no prov imorgon, de jag fick veta är "sida 256-257 i biologi boken" och det är en massa text och skit om nerver, what the fuck am i supposed to do? jag kan inte komma ihåg allt-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Maten är helt okej här iallafall, det enda jag har att klaga på är håltimmarna och att det inte finns ett j*vla skit att göra på våran j*vla skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Hårdare disciplin. I min skola har eleverna ingen respekt för lärarna och det finns knappt några lärare som vågar skicka ut folk från lektionerna t ex. Dagens ungdommar verkar inte inse hur bra dem har det. Dem gapar och skriker om att dem har för mycket läxor och allt annat tänkbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.