Hoppa till innehåll

Nitendo 64 ? Vad Är Det ?


Miniagge

Rekommendera inlägg

kollade lite på google vad nitendo 64 är för något .. förmodligen en konsoll men ingenting jag kommer ihåg. Hittade ingenting så ja tänkte fråga. Vad är Nitendo 64 på riktigt ? :P Skicka gärna bild oxo

 

 

 

Nitendo 64? Du har stavat fel. Och varför blev ditt inlägg blev anmält? Det heter Nintendo 64. Jag har haft en sånn och har haft spelen Super Mario 64 och Mario Kart 64 (kanske Lylat Wars).

 

post-79385-1222353643_thumb.jpg

Redigerat av Jojje3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kollade lite på google vad nitendo 64 är för något .. förmodligen en konsoll men ingenting jag kommer ihåg. Hittade ingenting så ja tänkte fråga. Vad är Nitendo 64 på riktigt ? :P Skicka gärna bild oxo

 

 

 

Nitendo 64? Du har stavat fel. Och varför blev ditt inlägg blev anmält? Det heter Nintendo 64. Jag har haft en sånn och har haft spelen Super Mario 64 och Mario Kart 64 (kanske Lylat Wars).

 

jag anmälde för att tråden kan låsas, den har besvarats...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kollade lite på google vad nitendo 64 är för något .. förmodligen en konsoll men ingenting jag kommer ihåg. Hittade ingenting så ja tänkte fråga. Vad är Nitendo 64 på riktigt ? :P Skicka gärna bild oxo

 

 

 

 

Nitendo 64? Du har stavat fel. Och varför blev ditt inlägg blev anmält? Det heter Nintendo 64. Jag har haft en sånn och har haft spelen Super Mario 64 och Mario Kart 64 (kanske Lylat Wars).

 

jag anmälde för att tråden kan låsas, den har besvarats...

 

Sant, men försök inte kommentera om att det var du som anmälde och/varför du anmälde den.

Det leder bara till massor med off-topic inlägg.

 

Låst.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...