ThaNooB Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Hej, idag när jag skulle fixa fusk till Crysis. Så gick jag in och gjorde som man skulle, men när jag skulle spara så kom detta upp: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 det är för att vista inte ger notepad admin rättigheter, riktigt jobbigt när man håller på med sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Hur kan man fixa det då? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 (redigerat) sök notepad i startmenyn, högerklicka>Starta som administratör sedan öppnar du filen i notepad eller gör som vanlig men spara filen på skrivbordet (som går utan admin) och sedan klistrar in den i spelets mapp jag har bara provat metod 2 som jag tycker är enklast men 1an ska funka Redigerat 11 September 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Funkade inte att köra som admin. Och hur gör jag om jag ska kopiera in den i mappen? Ska jag ta kopiera och ersätt? Eller förstörs något då så jag måste installera om Crysis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Man bör alltid ta kopia på saker man ska ersätta. Ifall om det något knas händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Okej. Ja, nu funkade det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.