WASD Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...65192&sid=1 Vi kommer altså kunna ladda ner en del av WotLK (som jag gör nu) innan spelet släpps :D starta Launcher och ladda ner patchen på 1gb nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 mmm det gör jag med.. men vad är det vi får från den då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 jag har laddat ner den men fattar för f*n inget vad ska vi få för nåt nytt toaletter på barerna eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Det är såhär som Wotlk beta login screen ser ut just nu. Har haft betan ett tag. Har dock bara lirat private server. Fick ingen beta key >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 kan nån svara vad vi får för nåt nytt tack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 kan nån svara vad vi får för nåt nytt tack?Enligt vad jag läste så är det WOTLK betan som ni laddar ner via launcher. Den kommer inte ha ngn nytta än iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 ehmm så jag satt och vänta 7 timmar imorse på ingenting? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 ehmm så jag satt och vänta 7 timmar imorse på ingenting? Förmodligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 assså j*vla blizzard jag trodde att man fick tillgång till wotlk saker osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 (redigerat) men det står på hemsidan, om kanske 2 veckor kommer det ni just laddade ner läggas in i spelet och dom delarna av WotLK som blir inlaggda finns i länken jag gav förr eller senare kommer alla som spelar på Retail servrar behöva hämta den 1gb patchen Redigerat 12 September 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Patchen ni laddar ner är bara en pre-patch för den ny content patchen som kommer före wotlk släpps så ni har ingen nytta av den här patchen en, men den är bra att ladda ner för ska ni ladda ner hela patchen när den väl släpps så kommer den vara väldigt stor. Ni kommer nog kunna testa den här patchen på ptr'en snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Det är såhär som Wotlk beta login screen ser ut just nu. Har haft betan ett tag. Har dock bara lirat private server. Fick ingen beta key >.< Launchen ser grym ut iaf :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg