Hoppa till innehåll

Hur Ändrar Man Färg På Sin Katt?


NINTEDO
 Dela

Rekommendera inlägg

kan man ha katter i runescape?

Ja om man är member och har gjort gertrudes cat får man en katt unge av henne som man sen tar hand om tills den växer.

 

NITEDO, det ända sättet är typ att lämna katten när den får en färg du inte gillar och sen håller du på och köper nya tills du får den färgen du gillar. Det är det ända sättet jag vet, har inte brytt mig så mycket om färgen på katten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

titen sejer allt

Står på Runescapes forum tror jag, men det finns olika minigames för att göra dem speciela(typ hell cat eller owergrown cat).

 

Vilka minigames?

 

Och det fins ett set som jag inte vet om.Men på Achievemente diny verrock medium står det Selekt a color of a new cat

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

titen sejer allt

Står på Runescapes forum tror jag, men det finns olika minigames för att göra dem speciela(typ hell cat eller owergrown cat).

 

Vilka minigames?

 

Och det fins ett set som jag inte vet om.Men på Achievemente diny verrock medium står det Selekt a color of a new cat

 

hur f*n kan du stava så dåligt?

 

man väljer färg på sin katt genom att:

göra en quest så man får ring of caros ( lr något sånt där )

sen går man till den där tanten och köper en katt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

titen sejer allt

Står på Runescapes forum tror jag, men det finns olika minigames för att göra dem speciela(typ hell cat eller owergrown cat).

Vilka minigames?

 

Och det fins ett set som jag inte vet om.Men på Achievemente diny verrock medium står det Selekt a color of a new cat

 

hur f*n kan du stava så dåligt?

 

man väljer färg på sin katt genom att:

göra en quest så man får ring of caros ( lr något sånt där )

sen går man till den där tanten och köper en katt...

 

Ever heard of irony?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...