Longen Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Har ett problem med en installation, när jag slagit in CD-KEY´n och gått vidare för att den ska börja installera så får jag ett felmedelande om att den inte kan kopiera "readme.txt" från sökvägen, filen finns där det har jag kollat, har testat att kopiera innehållet på skivan till hårddisken för att installera därifrån men samma sak händer ? Några tips ? Det kommer upp en ruta innan installationen där man ombedes stänga av alla program innan men jag menar, hur mkt ska man stänga ner, alla öppna fönster har jag stängt men program som körs i bakgrunden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 allt förutom installationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Longen Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 har stängt av alla program som syns i aktivitetsfältet, ska jag börja stänga av processer också, känns lite märkligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 kör som admin om du har vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Longen Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 jag kör XP, en användare. Får samma problem när jag ska installera demot, verkar vara nått som blockar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.