OpeningTitles Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 alså ska man va member för göra hus? för jag vill gärna göra en :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 ja du ska vara member och du kräver massa saker för att bygga ett hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Okej........ tråkigt asså vfska member få dem bra sakerna!! ? det e ju oschysst! för dem ikke member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 vfska? vore bra om du skrev hyfsat normalt så man kan läsa vad du skriver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Om du skrev vad jag tror du skrev så här svaret: Members betalar, så att Jagex har råd till personal mm. så därför får member alla bra och nya saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Exakt, vad tjänar Jagex på att göra uppdates till f2p. F2p är som ett smakprov sen betalar man för att få det fulla spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 + man kräver massa saker min hus är värd typ 400k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 + man kräver massa saker min hus är värd typ 400k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 + man kräver massa saker min hus är värd typ 400k + man kräver massa saker min hus är värd typ 400k OMG råka skriva för mycket sorry! ASSÅ inte mitt fel jag track men funka inte på svara sen track jag typ flera gånger och nu hände det så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragonen Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 alså ska man va member för göra hus? för jag vill gärna göra en :)asså mitt hus på runescape är typ värlt 1,5M och jag e member combat lvl 72 :P :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 jag e 77 :P och e 41 cons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg