Jote Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) mitt hus är värt lite över 1m. Det är riktigt dyrt om man vill ha ett bra hus. Redigerat 13 September 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Era hus är inte värda någonting, ni kan inte direkt sälja dem. Vad ett hus är värt och vad det kostade att bygga e olika saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Ja men det jag menar är ju att jag byggde för så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Blir ganska arg när folk gör trådar utan att ha kollat igenom informationen innan.. Man kan till ex. hitta nästan all information om alla skills på Runescapes hemsida, om man klickar på "Search" knappen och skriver in "construction" så kommer det upp grunderna, tack för mig! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 alså ska man va member för göra hus? för jag vill gärna göra en :)asså mitt hus på runescape är typ värlt 1,5M och jag e member combat lvl 72 :P :bah: vi pratar inte om lvl vi snackar om runescape hus håll dej i Ämnet typ kan man säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Blir ganska arg när folk gör trådar utan att ha kollat igenom informationen innan.. Man kan till ex. hitta nästan all information om alla skills på Runescapes hemsida, om man klickar på "Search" knappen och skriver in "construction" så kommer det upp grunderna, tack för mig! =)Eller så går man in på forumet så står där allt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Exakt, tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 YAAAAY Jag har full dragon förutom d chain och d sq shield .... (Försöker hålla mig till ämnet men går inte :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 YAAAAY Jag har full dragon förutom d chain och d sq shield .... (Försöker hålla mig till ämnet men går inte :P) Så du har legs och med helm? Du har halva? Lönt å skriva FULL dragon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Ja , vad ska man annars skriva? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Jag har dragon legs och med helm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Har mer än så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg