Satisfaction Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Jo, kolla ganska länge sen bytte jag router från en "Zyxel" till en annan "Zyxel". Och igår kväll så blinkade "WLAN" på Routern hela tiden. För enligt manualen så ska den lysa hela tin'. Nu blinkar den dock lite grann. Men vad jag märkte igår var att mitt internet kunde vara på 100% och en sekund senare inget alls. Så allt gick väldigt sakta. Men borde den inte lysa hela tiden? Jag satt dock med en kompis som satt vid våran Stat. dator och körde direkt från modemet. Tar det på min prestanda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) Om han tar och kör vid den stationära datorn och du har en laptop ska det inte vara nån stor skillnad, om han inte typ öppnar 2 wow t.ex och kör O.o Men jag fattar vad du menar vi skaffade en trådlös router för ungefär 3 dagar sen. Vi testade den och den var skitslö asså, det tog typ 5 minuter att ladda fuska.se/forum >.> och det var på den stationära. Även om vi tog sladden in till routern utan att använda den trådlösa så var det lika slött. Enda anledningen att vi ville byta var att den gamla (som vi har bytt tillbaka till nu) var att man ibland måste böja sig ner bryta strömmen från routern vänta 20 sec sen köra igen, Otroligt jobbigt i Raids och liknande. Redigerat 13 September 2008 av Dextrozol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.