iCUbe Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) VAd Kan Man göra på GTA IV Skulle vara tacksam för svar Är Det Typ Som San Andreas ?? :) Redigerat 13 September 2008 av weroj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Vad tror du? Man gör uppdrag, dödar och har kul såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Hehe :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Jag tycker det är kul:D Som sagt.. Missions, Friends, FUNNYBUNNY! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Det är blod jag vill ha! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 VAd Kan Man göra på GTA IV Skulle vara tacksam för svar Är Det Typ Som San Andreas ?? :) Plz. GTA SA är fem år gammalt. GTA IV är inte ens ett år gammalt. SÅ VAD TROR DU EGENTLIGEN? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Bara för att ett spel är nyare är det inte bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Precis.. håller med dig lite där. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Bara för att ett spel är nyare är det inte bättre! Bara för att jag säger vad jag tycker, så ska man kommentera? Btw, gta iv är en stor skillnad från gta sa. Man är inte svart och har gängbråk hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Nä, du är vit och har problem med maffia och ryssar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (redigerat) Sluta Hacka på Easton Hela Tiden Låt Han få Säga vad han Tycker utan att det ska bli en massa Gnäll <_< Redigerat 15 September 2008 av JackBlack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Sluta Hacka på Easton Hela Tiden Låt Han få Säga vad han Tycker utan att dte ska bli en mssa Gnäll <_<Sluta Skriva Som En Jude, Man Ser f*n Knappt Vad Det Står. ontopic: jag gillar GTA SA för att man kan spela typ 200 pers på en server:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg