Gäst Ubuntu Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Var väl duglig för att vara din första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 sry den var sämst. och chilla lite med muskien Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) Hej hörni här har vi min och min kompis serie som jag vi gjort på den riktiga WOW ingen private länk Redigerat 13 September 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Ett tips är att använda Model Viewer + Sony Vegas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soosman Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Måste man inte betala för sony vegas? och vad är greenscreen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Men vad tyckte ni om denhära nya videon då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extrona Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) jag är inte imponerad tycker du själv att den är bra ? jävligt dålig om ja ska vara ärlig du kan ju börja med att ta bort UIn alt+z om du inte visste Redigerat 13 September 2008 av Extrona Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Detaljerad och enkel machinima tutorial på engelska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 coolt video skoja har inte en kollat jag pallar inte har andra saker att göra men kanske senare ...... :Dgå och spela pokemon lr nå.. @moonlamp Alla måste ju börja nånstans, men du måste väl inte börja på botten? Kolla tutorials, lär dig hur man gör osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Hmm jag och min kompis håller på med en ny Video. men.... denhära gången ska den bli bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Måste man inte betala för sony vegas? och vad är greenscreen? Det finns trial. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Tyvärr videon sög. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg