asabrasa Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 vem tycker ni är tuffast av venom och carnage? jag gillar venom men han var tyvär patetisk i tredje spiderman filmen. carnage är den ultimata spiderman super skurken men han är totalt galen vilket gör honom mycket grymare än spiderman och venom. Carnage <3 detta är bara mina åsikter om dessa serie figurer jag fösöker inte kränka någon eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Venom klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Jag tycker helt klart Venom, gillar hans karaktär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Carnage ofc :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Gör en omröstning och med lite fler alternativ, detta är ganska onödigt. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg