Rhino Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Gå med en kniv i bakfickan/pepparspray..? Fråga om pappa/mamma kan hämta dig oftare? Jag blev grymt arg när jag läste detta, jag kände verkligen din rädsla.. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Gå med en kniv i bakfickan/pepparspray..? Fråga om pappa/mamma kan hämta dig oftare? Jag blev grymt arg när jag läste detta, jag kände verkligen din rädsla.. :mellow: Det var inte han som blev våldtagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Gå med en kniv i bakfickan/pepparspray..? Fråga om pappa/mamma kan hämta dig oftare? Jag blev grymt arg när jag läste detta, jag kände verkligen din rädsla.. :mellow: Det var inte han som blev våldtagen. <_< Fattar jag väl! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Gå med en kniv i bakfickan/pepparspray..? Fråga om pappa/mamma kan hämta dig oftare? Jag blev grymt arg när jag läste detta, jag kände verkligen din rädsla.. :mellow: Det var inte han som blev våldtagen. <_< Fattar jag väl! såfan heller, du insåg att du fuckade ihop de när overkill skrev de där-,- overall tycker jag att det här är en ganska onödig tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 Fortfarande ingen länk till källan samt hälften av alla inlägg off-topic. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg