LordFelix Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Jag har ite iallafall hittat något internett på ps2, men på ps3 finns det nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Det finns internet till PS2. I allafall multiplayer spel på vissa spel. När jag hade PS2 hade jag även en sån här PS2 Internet Adapter köpte min på Ginza när jag brukade handla där xD (Av alla ställen Ginza!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 man kan spela spel online: ja man kan gå in på internet, typ som vi gör för att skriva här: nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 man kan spela spel online: ja man kan gå in på internet, typ som vi gör för att skriva här: nej jo det kan man, kolla mitt inlägg på sida 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 man kan spela spel online: ja man kan gå in på internet, typ som vi gör för att skriva här: nej jo det kan man, kolla mitt inlägg på sida 2 FUSK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 man kan spela spel online: ja man kan gå in på internet, typ som vi gör för att skriva här: nej jo det kan man, kolla mitt inlägg på sida 2 FUSK! Av egen erfarenhet kan alla i tråden även jag säga att man inte kan det, men jag går steget längre och googlar innan jag skriver något som jag lärt mig av egen erfarenhet utan att ha något bevis på det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evileye Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Man kan gå ut på internet och man kan spela onlinespel men man måste registrera sig först. Fast om du ska ut på internet så går det väldigt segt. :iluvff: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg