musen88 Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Tja jag undrar några grejer om någon på fuska kan hjälpa mig. jag undrar vart man får sun stone på r/s/e och hur man klarar battle pike på emerald har kört alla svårigheter och när blir det bara sand i grottan där snourount finns bakom mossdeep city. ni kan fråga mig grejer om ni vill ochså om nästan alla spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Asså kör på battle pike tills du träffar en tjej som heter lucie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Aaaah, hon har jag klarat. Sun stone mossdeep city, det kan aldrig bli sand där, antingen grott mark eller vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (redigerat) Jo det blir sand där jag har varit där när det blir sand, för om du menar grottan där. För där blir det sand igen men det kan dröja ett tag. Redigerat 16 September 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
musen88 Skrivet 19 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 ok tack men får man ingentligen någon speciellt om man klarar alla brains? och vilken berry ska jag göra pke blocks av för att göra beauty på feebas? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg