bazti Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Så du vill ta bort saker som inte mor och far din ska se. Verktyg--> Inställningar sen bort emd Historiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Hmm .. det hjälper ju inte msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 om du inte vill spara konversationsloggarna (det du skriver i msn) så klickar du på ditt namn i msn, sedan på egenskaper. Efter det klickar du på "Meddelande" och tar bort "bocken" i rutan där det står : "Behåll automatiskt en historik med mina konversationer" Och det går att kolla vad amn gör på en dator, men då ska man ha lite mer kunskaper än vad medel "mamma" och "pappa" har. så jobbar inte någon av dina föräldrar med datorer eller är särkilt intresserade så kollar de knappast på vad du gör. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 sluta ladda ner porr så har du inget att dölja för dina föräldrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 15 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Jag laddar inte ner sådana saker, jag ville bara veta om msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 gå in på inställningar och ta bort så att den inte sparar historik.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Eller så skaffar du firefox-portable och surfar via en usbsticka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.