Hoppa till innehåll

Etf.se.nu Kritik


Kerby
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej alla fuskare.

Jag har gjort en hemsida med flash cs3 och önskar lite besökare. På ETF (Easy To Find) så hittar du spel och filmer gjorda av mig i flash. För att du ska kunna köra sidan så måste du ha flashplayer 9.

 

Jag skulle gärna ta emot lite kritik/tips.

Kom ihåg att testa spelet Commander Defence. Det kommer ofta nya versioner av den. Jag har även en tråd på fuska.se om att jag söker ett team till det.

 

Jag skulle även vilja göra ett bannerbyte med någon.

Redigerat av Kerby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att du borde skippa en hel del av din rörliga grafik och satsa på att utveckla själva utseendet av knapparna, menyn, eller ja, stort sett allting! Du bör även tänka efter om du verkligen vill ha sidan på engelska då dina kunskaper inom språket är inte på topp precis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att du borde skippa en hel del av din rörliga grafik och satsa på att utveckla själva utseendet av knapparna, menyn, eller ja, stort sett allting! Du bör även tänka efter om du verkligen vill ha sidan på engelska då dina kunskaper inom språket är inte på topp precis.

Håller med förutom språket^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att du borde skippa en hel del av din rörliga grafik och satsa på att utveckla själva utseendet av knapparna, menyn, eller ja, stort sett allting! Du bör även tänka efter om du verkligen vill ha sidan på engelska då dina kunskaper inom språket är inte på topp precis.

Håller med förutom språket^^

 

Ok, jag hade morsan framme och rättade, hon hittade några stavfel som bara pros kan se...

Så jag ska tänka på i framtiden att inte göra så mycket rörliga bilder och kanske låta besökaren själv hitta det han vill, istället för att skriva en pil och skriva, ladda ner commander defence version 1.2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att du borde skippa en hel del av din rörliga grafik och satsa på att utveckla själva utseendet av knapparna, menyn, eller ja, stort sett allting! Du bör även tänka efter om du verkligen vill ha sidan på engelska då dina kunskaper inom språket är inte på topp precis.

 

Håller med förutom språket^^

 

Ok, jag hade morsan framme och rättade, hon hittade några stavfel som bara pros kan se...

Så jag ska tänka på i framtiden att inte göra så mycket rörliga bilder och kanske låta besökaren själv hitta det han vill, istället för att skriva en pil och skriva, ladda ner commander defence version 1.2.

 

Låter bättre, :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...