Hoppa till innehåll

Grand Theft Auto Iv (gta 4)

XboxLive

Rekommendera inlägg

Jag har GTA IV och jag har klarat spelet 3-gånger alltså på olika sätt... Men fråga på bara som på en lekplats där kan man flyga upp i luften med bil och med sig själv... :gitarr: ;:

jag gör så bra som möjligt :)

Redigerat av beatuphalo3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har GTA IV och jag har klarat spelet 3-gånger alltså på olika sätt... Men fråga på bara som på en lekplats där kan man flyga upp i luften med bil och med sig själv... :gitarr: ;:

Hahaha ja ;: Den Lekplatsen Minns Jag :D Den är jag på hela tiden man FLyger ju Lånt åt shotta Hel*vete XD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst mudkip74

jag behöver hjälp- mon grabb har gta IV och han kan inte använda mobilen alls. han har på nåt sätt inställningen multiplayer på mobilmenyn liksom och ska ändra den för att kunna använda den.till single player i presume:) men jag fattar inte hur man gör. jag har tryckt på ALLT medans mobilen varit uppe och varit inne i options menyer mm och letat men hittar inte... han e vansinnig och 8 så ja.. hjälp!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vart finns denna lekpark?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan du lägga in en karta som visar vart karate kid står mitt ute i havet? brukar fuska till helikopter och leta men hittar han aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...