XboxLive Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 (redigerat) Jag har GTA IV och jag har klarat spelet 3-gånger alltså på olika sätt... Men fråga på bara som på en lekplats där kan man flyga upp i luften med bil och med sig själv... :gitarr: ;: jag gör så bra som möjligt :) Redigerat 16 September 2008 av beatuphalo3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 fel forum <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Anmäl! Skriv inte bara Fel forum! Flyttar till rätt forum.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Jag har GTA IV och jag har klarat spelet 3-gånger alltså på olika sätt... Men fråga på bara som på en lekplats där kan man flyga upp i luften med bil och med sig själv... :gitarr: ;: jag gör så bra som möjligt :) Hahaha ja ;: Den Lekplatsen Minns Jag :D Den är jag på hela tiden man FLyger ju Lånt åt shotta Hel*vete XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mudkip74 Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 jag behöver hjälp- mon grabb har gta IV och han kan inte använda mobilen alls. han har på nåt sätt inställningen multiplayer på mobilmenyn liksom och ska ändra den för att kunna använda den.till single player i presume:) men jag fattar inte hur man gör. jag har tryckt på ALLT medans mobilen varit uppe och varit inne i options menyer mm och letat men hittar inte... han e vansinnig och 8 så ja.. hjälp!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippenw Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 vet du om man kan pimpa bilar på gta4 ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 vet du om man kan pimpa bilar på gta4 ?!Nej det kan du inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Jag har GTA IV och jag har klarat spelet 3-gånger alltså på olika sätt... Men fråga på bara som på en lekplats där kan man flyga upp i luften med bil och med sig själv... :gitarr: ;: jag gör så bra som möjligt :) vart finns denna lekpark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Jag har GTA IV och jag har klarat spelet 3-gånger alltså på olika sätt... Men fråga på bara som på en lekplats där kan man flyga upp i luften med bil och med sig själv... :gitarr: ;: jag gör så bra som möjligt :) kan du lägga in en karta som visar vart karate kid står mitt ute i havet? brukar fuska till helikopter och leta men hittar han aldrig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Finns ingen karate kid -.- Det är en yoga snubbe för f*n -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg