Hoppa till innehåll

fifa 2004


Rekommendera inlägg

är kul... :D :D :D :D :D :) :( :? 8) :shock: :x :P :oops: :cry: :wink: :roll: :twisted: :P :oops: :roll: :wink: :cry: :shock: :? 8) :lol: :o :( :) :D :shock: :? 8) :lol: :P :D :shock: :) :? :P :( 8) :oops: :cry: :lol: :o :( 8) :oops: :roll: :wink: :idea: :arrow: :?: :!: :evil: :twisted: :P :x :shock: :? :D :) :( 8) :? :P :oops: :roll: :twisted: :evil: :!: :?: :x :P :shock: :? :D :) :? 8) :( :oops: :cry: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: :x :shock: :D :) :? :P :twisted: :?: :idea: :oops: 8) :( :o :lol: :cry: :wink: :arrow: :idea: :roll: :oops: 8) :( :) :? :P :twisted: :?: :!: :evil: :x :shock: :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är kul... :D :D :D :D :D :) :( :? 8) :shock: :x :P :oops: :cry: :wink: :roll: :twisted: :P :oops: :roll: :wink: :cry: :shock: :? 8) :lol: :o :( :) :D :shock: :? 8) :lol: :P :D :shock: :) :? :P :( 8) :oops: :cry: :lol: :o :( 8) :oops: :roll: :wink: :idea: :arrow: :?: :!: :evil: :twisted: :P :x :shock: :? :D :) :( 8) :? :P :oops: :roll: :twisted: :evil: :!: :?: :x :P :shock: :? :D :) :? 8) :( :oops: :cry: :wink: :arrow: :idea: :?: :!: :evil: :x :shock: :D :) :? :P :twisted: :?: :idea: :oops: 8) :( :o :lol: :cry: :wink: :arrow: :idea: :roll: :oops: 8) :( :) :? :P :twisted: :?: :!: :evil: :x :shock: :D
Du får inte göra så :x
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Jag tycker den är en besvikele om man jämnför med Fifa 2003 jag är faktiskt inte nöjd med fifa 2004

 

Fördelar i fifa 2004

 

1) Karriärläge.

2) Online spel.

3) Man kan byta ut ett helt lag med nån annan i cupspelen.

4) replay vinklar Perfekt går nästan inte ha bättre.

 

Nackdelar

 

1) spelarna är för långsama.

2) karriärläge går inte välja flera användarlag.

3) spelarna faller för lätt.

4) online spel standard tiden är 6 minuter som jag tycker är för lång tid.

5) Nästan alla spelare kör med samma finter.

6) Finns inga ligaspel bara amerikansk liga+alla andra Cup spel.

7) Kamera vinkel Spelare finns inte med i 2004 som hade när bild på spelarna.

 

 

Om ni märker så det finns nackdelar även i fördelarna så jag tycker inte Fifa 2004 är ens närheten av bra som 2003 var

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...