ufomatte Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Hahahaha orka att vara arg på något sånt jag lovar dig att du kommer sitta där med ditt Falout 3 i handen och då gnäller du inte :P Det som skulle vara bra är om dom la ut Fallout 1&2 på live ;) Det senate mainstreamspelet jag spelade var Crysis och om du tror att jag e som alla andra och bara köper spel för att det e poppis så har du f*n fel. Har ju inte råd med det ska du veta ;) Självklart ska jag köpa Fallout 3, endast för att se hur uselt det är jämfört med Black Isle Studios Fallout-spel. Du svarar förresten inte på det jag skriver, men visst, trevligt med någon som iallafall vet vad Fallout är. Crysis är inte särskilt mainstream, inte om man jämför med Call of Duty 4: Modern Warfare. Det kommer vara så att du sitte och dräglar framför 360 när du spelar Fallout 3 :P Jag har iaf väntat på spelet som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Hahahaha orka att vara arg på något sånt jag lovar dig att du kommer sitta där med ditt Falout 3 i handen och då gnäller du inte :P Det som skulle vara bra är om dom la ut Fallout 1&2 på live ;) Det senate mainstreamspelet jag spelade var Crysis och om du tror att jag e som alla andra och bara köper spel för att det e poppis så har du f*n fel. Har ju inte råd med det ska du veta ;) Självklart ska jag köpa Fallout 3, endast för att se hur uselt det är jämfört med Black Isle Studios Fallout-spel. Du svarar förresten inte på det jag skriver, men visst, trevligt med någon som iallafall vet vad Fallout är. Crysis är inte särskilt mainstream, inte om man jämför med Call of Duty 4: Modern Warfare. Det kommer vara så att du sitte och dräglar framför 360 när du spelar Fallout 3 :P Jag har iaf väntat på spelet som f*n. Sådär, nu ändrade jag åsikt om dig direkt. Du förstår ju ingenting om vad jag pratar om. Inte lönt att diskutera med dig, du har antagligen inte ens spelat Fallout. Tänk att du hade kunnat lura mig om du inte kom med den sista kommentaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 LOL självklart har jag spelat Fallout spelen ;) Du var ju inte ens född när första spelet kom ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diied Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 haha ursäkta men va roligt konversation ni har :P jag ska köpa fallout men vet inte om jag ska köpa det före far cry 2 och jag vill ha den Collector's Edition-utgåvan xD bara för boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Såg på nätet att man får nån slags klocka också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) OffTopic: Alltså AirCondition för det första tänk på hur du skriver, ingen människa med vett tar dig seriöst om du svär och provocerar i samma mening det är bara löjligt. För det andra, att du ska köpa ett spel bara för att bevisa för dig själv hur dåligt det ska vara enligt dig är också bara löjligt. För det tredje, har du den där inställningen så kommer inte så mycket att vara bra. Var lite mogen och bättre på ditt språk lite samtidigt som du ändrar din inställning. Du kanske kommer tycka att det är... ja jag vet inte rent av roligt kanske om du börjar spela spelet med en inställning som inte är att spelet kommer vara totalt värdelöst och att det inte finns en endaste chans att det kommer vara det minsta lilla bra? Bara en tanke från min sida som kanske kan vara lite att fundera över? OnTopic: Jag har tänkt att sätta mig ner ikväll och prova Fallout3 eftersom av det jag har sett av det och läst om det så verkar det minst sagt vara ett riktigt roligt spel som man kan få många timmars spelglädje av. Redigerat 26 November 2008 av typpe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Vadå förstörde serien jag tycker att det kommer bli intressant att köra first purson men man kan välja också hur man vill köra. Tro inte att jag inte e det f*n av dom gamla spelen det e jag men nu e det 2008 och man behöver något nytt inte något 2D spel ;) Älskade första och andra spelet Vad f*n är det för fel på isometrisk vy? Att det ska vara ur förstapersonsperspektiv för att det är 2008 är ju helt j*vla löjligt. Visst, för att det ska passa den j*vla majoriteten av spelare som Bethesda söker sig till kan jag förstå att de vill både ha förstapersonsperspektiv och dumma ner skiten så mycket som möjligt. Allt för att det ska passa mainstreamspelare som dig, och för att de ska tjäna pengar. Fallout-serien är död, och Fallout 3 borde inte nämnas tillsammans med seriens tidigare spel. Jag har fallout och det äger. Tro mig. Köpte spelet med Dead space. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 OffTopic: Alltså AirCondition för det första tänk på hur du skriver, ingen människa med vett tar dig seriöst om du svär och provocerar i samma mening det är bara löjligt. För det andra, att du ska köpa ett spel bara för att bevisa för dig själv hur dåligt det ska vara enligt dig är också bara löjligt. För det tredje, har du den där inställningen så kommer inte så mycket att vara bra. Var lite mogen och bättre på ditt språk lite samtidigt som du ändrar din inställning. Du kanske kommer tycka att det är... ja jag vet inte rent av roligt kanske om du börjar spela spelet med en inställning som inte är att spelet kommer vara totalt värdelöst och att det inte finns en endaste chans att det kommer vara det minsta lilla bra? Bara en tanke från min sida som kanske kan vara lite att fundera över? OnTopic: Jag har tänkt att sätta mig ner ikväll och prova Fallout3 eftersom av det jag har sett av det och läst om det så verkar det minst sagt vara ett riktigt roligt spel som man kan få många timmars spelglädje av. Seriöst, du är inte någon j*vla låtsasförälder. Ingen människa med vett tar dig seriöst om du försöker lära andra människor bete sig. Om du inte orkar med tre svärord, som dessutom är extremt vanliga i vårt språk, är det ditt problem och knappast mitt. "Var lite mogen och bättre på ditt språk lite samtidigt som du ändrar din inställning." Jag rodnade nästan när jag läste den här meningen, så pinsam var den. Käre psykolog typpe, jag har inte anmält mig till någon kvällskurs för att bli en mer positiv människa. Och du har så fel igen. Om man går med inställningen att någonting kommer vara värdelöst blir ju reaktionen mycket bättre om spelet skulle vara bra. Något man inte kan säga om Fallout 3. Vadå förstörde serien jag tycker att det kommer bli intressant att köra first purson men man kan välja också hur man vill köra. Tro inte att jag inte e det f*n av dom gamla spelen det e jag men nu e det 2008 och man behöver något nytt inte något 2D spel ;) Älskade första och andra spelet Vad f*n är det för fel på isometrisk vy? Att det ska vara ur förstapersonsperspektiv för att det är 2008 är ju helt j*vla löjligt. Visst, för att det ska passa den j*vla majoriteten av spelare som Bethesda söker sig till kan jag förstå att de vill både ha förstapersonsperspektiv och dumma ner skiten så mycket som möjligt. Allt för att det ska passa mainstreamspelare som dig, och för att de ska tjäna pengar. Fallout-serien är död, och Fallout 3 borde inte nämnas tillsammans med seriens tidigare spel. Jag har fallout och det äger. Tro mig. Köpte spelet med Dead space. Nej, det gör det absolut inte. Det är precis vad jag trodde att det skulle vara; Oblivion with guns. Ingenting med spelet står för Fallout egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
typpe Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Mjo det är jag faktiskt till min lilla söta papegoja :) Klart jag orkar med men när man ser en liten fjortonåring som sitter och skriver som du på ett forum blir man bara irriterad för att till 99% skulle den personen aldrig våga vara sådan IRL. Långt ifrån psykolog, men de är klart du kanske ser det som att jag försöker vara det åt dig när jag inte skriver på samma sätt som dig? Jo visst är det sant men chansen att man kommer tycka att det är bra blir ju mycket mindre om man går in med inställningen att det här suger! Tråden har spårat ur, någon som låser den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Klart jag orkar med men när man ser en liten fjortonåring som sitter och skriver som du på ett forum blir man bara irriterad för att till 99% skulle den personen aldrig våga vara sådan IRL. Bara för att du aldrig vågade säga din åsikt på högstadiet är inte alla så. Långt ifrån psykolog, men de är klart du kanske ser det som att jag försöker vara det åt dig när jag inte skriver på samma sätt som dig?Jag syftade på vad jag skrev i mitt förra inlägg. Läs, eh? Tråden har spårat ur, någon som låser den?Ja, tråden har verkligen spårat ur nu när två personer inte har samma åsikt! Hälsa din kyckl... ehm, papegoja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.